Banca Transilvania a atras 700 de milioane de euro de pe pieţele internaţionale
Banca Transilvania a vândut miercuri obligaţiuni de 700 de milioane de euro, printr-o nouă emisiune în care cererea din partea investitorilor a fost de peste...
Banca Transilvania lansează Stickerul BT Pay, o premieră in Romania. Orice obiect pe care este aplicat stickerul devine astfel un mijloc de plată a cumpărăturilor la comercianți.
Stickerul, brățara și ceasul BT sunt accesoriile de plată contactless din Colecția BT Pay, colecție pe care clienții băncii o au la dispoziție pentru cumpărături în țară și în străinătate.
„Prin lansarea Stickerului BT Pay continuăm să oferim alternative de plată practice, rapide și moderne. Avem încredere ca va fi un accesoriu apreciat, pe fondul creșterii apetitului pentru colecția BT Pay, precum și a numărului de plăți contactless. Aproximativ 20% dintre plățile cu cardurile BT sunt contactless, ceea ce înseamnă o creștere cu peste 450% în 2017 față de 2016” - declară Oana Ilas, Director Coordonator, Direcția Dezvoltare și Management Produse Retail, Banca Transilvania.
Detalii despre Stickerul BT Pay:
Banca Transilvania este cel mai mare emitent de carduri din România, cu 3 milioane de carduri în portofoliu. Cu peste 20% din piață, BT este, de asemenea, lider în ceea ce privește volumele tranzacționate cu cardul.
Banca Transilvania a vândut miercuri obligaţiuni de 700 de milioane de euro, printr-o nouă emisiune în care cererea din partea investitorilor a fost de peste...
Preşedintele-director general al OTP, Sandor Csanyi, şi directorul general al Băncii Transilvania, Omer Tetik, sunt programaţi să se întâlnească pe 17 ianuarie ...
Banca Transilvania lansează Plățile instant în euro pentru persoane fizice și companii, într-o primă etapă, anul trecut, anunțând Încasările instant în euro ...