Cum să creezi un love brand: insight-uri din banking cu Marina Andronic la maib
Maib organizează un eveniment dedicat marketingului de brand inovator în banking, cu Marina Andronic, Head of Brand Division, drept invitat special.
Maib continuă seria de transformări importante atât pe exterior – prin dezvoltarea de noi funcționalități în banking, simplificarea de procese pentru o mai bună experiență a clienților, cât și pe interior - prin crearea de condiții mai bune de lucru oamenilor maib, prin lansarea Codului cultural, rezonarea cu valorile brandului și dezvoltarea de noi oportunități și stiluri de lucru maib WoW (WoW din engleză – way of working).
În acest sens și pentru a oferi oamenilor maib mai multă flexibilitate, libertate și mai mult spațiu pentru creativitate, maib anunță despre o nouă inițiativă implementată – regimul flexibil, hibrid de lucru în anumite arii. Astfel, din luna noiembrie, angajații băncii au posibilitatea să muncească în regimul de lucru hibrid două zile în săptămână, pentru a crea, inspira și simplifica în activitatea lor.
Svetlana Bodaci, Directoare HR maib:
„Suntem conștienți de importanța unui echilibru între viața profesională și cea personală pentru starea de bine a angajaților noștri. Prin implementarea modului de lucru hibrid, ne propunem să le oferim oamenilor maib oportunitatea de a alege, adaptându-ne la noile realități și asigurându-ne că am dezvoltat competențele necesare pentru a desfășura cu succes munca, indiferent de locație. Avem convingerea că această inițiativă va continua să consolideze poziția maib de top angajator și va contribui să păstrăm și atragem cele mai bune talente din Moldova”.
Modul hibrid de lucru este opțional, nu obligatoriu, și toate rolurile sunt eligibile pentru acest mod de lucru, cu excepția celor care implică interacțiunea directă cu clienții băncii, oferirea de suport direct angajaților prin documente fizice sau lucrul în ture. Aceste roluri vor continua să lucreze exclusiv de la oficiu.
De altfel, modul hibrid de lucru este o tendință internațională nouă, iar oamenii maib sunt încurajați să o îmbrățișeze pentru a deveni mai proactivi și mai creativi în a îndeplini obiectivele propuse.
Maib organizează un eveniment dedicat marketingului de brand inovator în banking, cu Marina Andronic, Head of Brand Division, drept invitat special.
Maib va implementa, începând cu 11 octombrie 2024, o serie de modificări importante în structura tarifelor și comisioanelor aplicate serviciilor pentru persoane fizice.
Maib a anunțat lansarea unei noi funcționalități în aplicația mobilă maib business, care permite utilizatorilor să semneze direct din aplicație tranzacții create în...