Sursa foto: mastercard.com
Compania de plăți digitale Mastercard Inc. a anunțat recent că a decis să elimine numele companiei din siglă, optând în schimb pentru binecunoscutele cercuri suprapuse, simbolul Mastercard, pentru milioane de consumatori, informează profit.ro cu referire la The Wall Street Journal.
Decizia este o continuare a unei strategii destinate diminuării componentei 'card' din 'Mastercard' pe măsură ce se extind noile metode și tehnologii de plată.
În plus, Mastercard se alătură altor companii, precum Apple și Nike, care au decis să renunțe la nume în favoarea simbolurilor vizuale, în siglă.
Mastercard a derulat o cercetare amplă, de peste 20 de luni, pentru a fi sigură că persoanele pot identifica compania doar prin siglă, chiar și în absența numelui.
Raja Rajamannar, Chief Marketing Officer la MasterCard, a declarat cu această ocazie:
“Reinventarea în era digitală tinde către simplicitate. Și atunci când mai mult de 80% din oameni recunosc spontan sigla MasterCard fără ca să vadă cuvântul mastercard, am simțit că e momentul pentru un următor pas în evoluția brandului nostru. Suntem mândri de istoria bogată a brandului și suntem nerăbdători să vedem cercurile stând singure.”
Vedeți în continuare evoluția logo-ului MasterCard în cei peste 50 de ani de activitate. Sursa imagine: mastercard.com.

Hai cu noi și pe Telegram - e simplu și rapid!
Sursa: profit.ro / mastercard.com